Екологічна гра «Дивосвiт природи»

(01 - Мелодія)

Требін Н. Наш дивний свiт, такий, як казка,

Он в небi хмаронька пливе.

Тож бережи його, будь ласка,

Все в ньому гарне i живе.

Коніченко Т. Он квiтка полум’ям палає,

І ясне сонечко блищить.

Чарiвна пташечка співає:

- Все в дивосвiт прийшло, щоб жить.

Одиноченко Д. Все, що нас оточує i не зроблене руками людей, – це природа.

Требін Н. Спiлкування з природою дає найбiльшу насолоду та радiсть, викликає найпалкiшу любов до рiдного краю, до життя.

Коніченко Т. Природа є джерелом натхнення для художникiв, письменникiв, композиторiв.

Одиноченко Д. Шепiт води, зелених дiбров, спiв пташок, запах квiтiв – усе це природа рiдного краю.

Требін Н. Недарма природу називають ненькою. Всi ми – діти природи, та не всi однаково добре ставимося до неї.

Коніченко Т. Природа потребує постійної уваги, турботи.

Одиноченко Д. Ми повиннi берегти природу, охороняти її багатства.

Требін Н. Сьогоднi ми проведемо екологiчну гру «Дивосвiт природи».

Коніченко Т. У грi будуть брати участь два екологічні загони «Шанс» та «Дзвін».

Одиноченко Д. Хто, в якому загоні буде грати ми визначилися напередодні.

Требін Н. Отже, для ознайомлення запрошуємо екологічний загін «Шанс» на сцену.

(02 - Фанфары)

Капітан загону «Шанс». Екологічний загін

Всі. «Шанс»

Капітан загону «Шанс». Наш девіз:

Всі. Ми врятуємо красу, а краса врятує нас.

Коніченко Т. А зараз знайомтесь - екологічний загін «Дзвін».

Капітан загону «Дзвін». Екологічний загін

Всі. «Шанс»

Капітан загону «Дзвін». Наш девіз:

Всі. Збережемо красу землі для наших нащадків!

Одиноченко Д. Просимо команди зайняти свої місця.

(02 - Фанфары)

Требін Н. Вас чекають 6 етапiв гри.За перемогу команда отримує 2 кружечки певного кольору, а за поразку – один кружечок, який вона прикріплює на нашому табло.

Коніченко Т. Переможе та команда, яка зможе прикріпити на табло найбiльше кружечкiв свого кольору.

Одиноченко Д. Оцiнювати результати гри буде авторитетне та незалежне журi.

Конкурс І. Чарівна скринька

(У ящик кладеться іграшка)

Требін Н. Отже, перший конкурс має назву «Чарівна скринька». Ви повиннi вiдгадати, що в ній знаходиться. Можете ставити запитання, я буду вiдповiдати вам лише ТАК чи НІ. Виграє та команда, яка швидше вiдгадає.

(03 - Poltavska parasolka, проходить конкурс)

Требін Н. Відгадала команда «». Прошу капітана отримати в журі першу нагороду.

Конкурс II. Дуель

Коніченко Т. Другий конкурс називається «Дуель». Ви повинні протягом хвилини відповідати на запитання. Яка команда бiльше дасть правильних вiдповiдей за 1 хв та й переможе. Запитання знаходяться ось в цих конвертах. Право вибрати конверт має та команда, яка перемогла в попередньому конкурсі. Вони ж будуть починати перші відповідати.

Запитання №1

1. Комаха, яка збирає квiтковий нектар i перетворює його на мед. (Бджола)

2. Низький та колючий, солодкий, не пахучий.

Ягiдку зірвеш – руку обдереш. (Аґрус)

З. Птахiв змушує летiти у вирiй голод чи холод? (Голод)

4. Сам маленький, а шубка дерев’яна. (Горiх)

5. Комаха, яку бояться птахи. (Сонечко)

6. Влiтку – в шубi, а взимку – голе. (Дерево)

7. Сидить кiшка на вiконцi, i хвiст, як у кiшки, а все ж не кiшка. (Кiт)

8. Сам чорний, та не ворон, є роги, та не бик, шiсть нiг без копит. (Жук)

9. Видивляється у воду на свою хорошу вроду. (Калина)

10. Очi – на ногах, а будиночок – на спинi. (Равлик)

11.У чистiм полi вiн росте: на високих нiжках, в зелених панчiшках,

квiточки блакитнi, оченьки привiтнi. (Льон)

12.У водi купалася, та все ж сухою залишилася. (Качка)

13. Пiд одним ковпаком сiмсот козакiв. (Мак)

14. Б’ється, стука молоток, поправляє нам садок. (Дятел)

15. Хто є ворогами пiнгвiнiв у морi? (Тюленi)

Запитання №2

1. Хто любить перестрибувати з гiлки на гілку? (Бiлка)

2. Метелик, гусiнь якого завиває кокон, а з нього виробляють шовкове волокно. (Шовкопряд)

3. Навеснi веселить, влiтку холодить, восени годує, а взимку грiє. (Лiс)

4. «Шуба» пiнгвiна. (Жир)

5. Сiро-зеленi комашки, яких полюбляють сонечка. (Тля)

6. Є голова, та немає волосся. Є очi, та немас брiв.

Є крила, та не лiтає. В холодi не мерзне,

І спеки не боїться. (Риба)

7. Скiльки нiжок у комахи? (6)

8. Хто ранiше всiх встає? (Пiвень)

9. Дихають, ростуть, а ходити не можугь. (Рослини)

10. Велика хижа морська риба. (Акула)

11.Дуже товстi ноги маю, ледве їх переставляю,

Сам високий я на зрiст, замiсть носа в мене хвiст. (Слон)

12. Скiльки пальцiв на ногах у страуса? (2)

13.Куди зайцевi зручнiше бiгти — згори чи вгору? (Вгору)

14.Уночi гуляє, вдень спочиває, має круглi очi, бачить серед ночi. (Сова)

15. Найспритнiша тварина-бiгун. (Гепард)

(03 - Poltavska parasolka, проходить конкурс)

Коніченко Т. Журі старанно фіксувало ваші відповіді і зараз назве того, хто здобув перемогу в цьому конкурсі.

Конкурс III. Впiзнайте мене

Одиноченко Д. Настав час третього конкурсу, який має загадкову назву «Впізнай мене». Я буду описувати чотирьох птахів, а ви повинні за цим описом вгадати їх. Переможе та команда, яка назве більше птахів.

1. Цей гарний i цiнний птах заслуговує на увагу людей i охорону. В однiй iз вiдомих дитячих казок його назвали «гидким каченям». (Лебiдь)

2. Пташеня цього птаха малесеньке – 3 г, але воно хоч і слiпе, несе на спинi iнше пташеня. Що ж воно робить? Викидає всiх iз гнiзда. Але мине 4 днi, i цей iнстинкт зникне. Цi птахи не висиджують i не виховують своїх дiтей, а пiдкидаютъ їх рiзним птахам. (Зозуля)

3. Великий птах iз довгими ногами й прямим дзьобом, полює в мiсцях, багатих на воду. Про нього в народi кажуть: «Птах, що приносить дiтей, щастя». (Лелека)

4. Цi птахи можугь передбачити погоду. Ще їх називаютъ маленькими барометрами. Про них в народi кажуть: «Низько лiтають над землею – на дощ». (Ластiвка)

(03 - Poltavska parasolka, проходить конкурс)

Одиноченко Д. В цьому конкурсі перемогла команда «». Отримайте нагороду.

Конкурс IV. Аукцiон

Требін Н. Четвертий конкурс – це «Аукціон». Але перш, ніж ми перейдемо до конкурсу, ви повинні протягом 1 хвилини написати ось на цих листках рослини, тварини, птахи. Кожний різновид пишеться на окремому аркуші паперу. А потім, коли закінчиться 1 хв. Ми розпочнемо аукціон. Ви повинні по черзі називати наприклад, рослин. Хто останнім назве, той і перемагає. Повторювати назви не можна і називати потрібно тільки ті, які є записані на листочку.

(03 - Poltavska parasolka, проходить конкурс)

Требін Н. Перемогу здобула команда «».

Конкурс V. Математика і біологія

Коніченко Т. П’ятий конкурс має назву «Математика і біологія». Вам потрібно порахувати кількість ніг у представників фауни. На листках ви пишете відповіді у стовпчик, а потім знаходити суму цих чисел і кажете результат журі. Журі запише вашу відповідь, але він обов’язково перевірить, а як же ви відповіли на кожне питання.

1. Скільки ніг має корова? (4)

2. Скільки ніг має восьминіг? (8)

3. Скільки ніг має павук-хрестовик? (8)

4. Скільки ніг має муха? (6)

5. Скільки ніг має річковий рак? (10)

Всього: 4 + 8 + 8 + 6 + 10 = 36

(03 - Poltavska parasolka, проходить конкурс)

Коніченко Т. Журі визначило переможця – це команда «».

Конкурс VI. Показуха

Одиноченко Д. Гра шоста – це «Показуха». На картках записанi назви тварин. Один учасник iз командиза допомогою рухів, але без слів, зображує тварин, а члени команди відгадують. Виграє та команда, чиї болiльники за 1хв вiдгадають якомога бiльше написаних слiв.

1-а команда 2-а команда

1. Заєць 1. Жирафа

2. Слон 2. Мавпа

3. Лисиця 3. Корова

4. Журавель 4. Собака

5. Кенгуру 5. Крокодил

6. Зебра 6. Верблюд

7. Кобра 7. Пiнгвiн

8. Бiлий ведмiдь 8. Курка

9. Кiт 9. Метелик

10. Мишка 10. Страус

(03 - Poltavska parasolka, проходить конкурс)

Одиноченко Д. Перемогу в цьому конкурсі здобула команда «».

Требін Н. Ось i добiгла кiнця наша подорож у свiт природи.

Коніченко Т. Ви всi добре сьогоднi попрацювали. Хочеться вiрити, що тi знання, якi ви отримали сьогоднi, не забудуться нiколи.

Одиноченко Д. Тож пiклуйтеся про «братiв наших менших», будьте природi друзями!

Требін Н. Слово надається журi.

(02 - Фанфары, переможцi отримують нагороди)

Коніченко Т. Любіть природу — і вона відпла­тить вам тим самим. Усе у природі взаємопов'язано. Спостережлива лю­дина пізнає секрети й закони приро­ди, які допоможуть їй у житті.

Одиноченко Д. Не зали­шайтеся байдужими до екологічних проблем: почніть із себе, залучіть дру­зів, просвітіть незнайомих — і ваші зу­силля не залишаться марними.

Требін Н. Кожен із нас повинен запам'ятати й неухильно дотримуватися правил поведінки в природі, перш за все, щоб не нашкодити собі.

(04 - вручення пам’яток)

Коніченко Т. Природа в нас одна, вона така беззахисна перед людиною.

Одиноченко Д. Бережімо її, рятуймо!

Требін Н. Рятуймо чисте повітря.

Коніченко Т. Рятуймо воду – в морях, озерах, в малих і великих річках.

Одиноченко Д. Рятуймо рідкісних тварин та птахів – тих, що зникають в полях, у лісах, на озерах.

Требін Н. Рятуймо злаки. А потім рятуймо квіти.

Коніченко Т. Рятуймо світанки від кіптяви і димів.

Одиноченко Д. Рятуймо тишу, щоб у тиші милуватись співом пташок.

Требін Н. Рятуймо землю, а також рятуймо небо.

Коніченко Т. Рятуймо мрії…

Одиноченко Д. Від кого рятувати? Від себе, поки ще не пізно і можна хоч щось ще зберегти!

(05 – Не давайте суму жити)

Сонечко на дворі знову сяє,

Промені дарує золоті,

Наче квіти, діти підростають

І летять, мов птахи, у світи.

Приспів: Не давайте суму жити,/

Посміхайтесь повсякчас!/

Наші діти, наші діти/

Будуть жити краще нас!/2 р.

Кiлькiсть переглядiв: 743

Коментарi